30 January 2010

JPP Sesi 2010/2011

Salam...

Baru-baru ini UiTM meriah dengan pilihanraya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) bagi sesi 2010/2011. Kali ini pencalonan agak berbeza sedikit dari sebelum ini kerana mengikut fakulti. Bagi UiTM Johor, persaingan agak sengit kerana mereka (calon) bertanding untuk dua kampus iaitu kampus Segamat dan kampus Bandaraya.

Untuk pengetahuan anda semua, terdapat dua orang pelajar wanita semester 4 dari kursus DIIA yang telah bertanding bagi wakil fakulti pengurusan perniagaan iaitu Siti Khairunnissa bt Jamaludin dan Nordalila bt Dawod @ Daud.



Apa yang membanggakan, Siti Khairunnissa telah menang dalam pilihanraya JPP tersebut dengan mendapat undian sebanyak 648. Tahniah diucapkan! Diharapkan kemenangan ini dapat memberi seribu manfaat kepada anda serta pelajar UiTM Johor. (^_^)

Kepada Nordalila, walaupun anda tidak berjaya, tetapi anda telah melakukan sesuatu yang amat membanggakan sebagai pelajar DIIA kerana berani untuk mencuba. Jangan berputus asa dalam memperjuangkan manifesto anda iaitu keluar dari zon selesa!

6 comments:

  1. congtas tok nissa. dell, u still da best tau!
    PPG berada di speaker corner laaa sewaktu kptsn itu.(msti la support).

    eh eh gmbr dr bilik 131 eaaaa hehe

    perhatian!: sebagai bukti sokongan kepada 2 calon diia ini, saya telah menampal poster mrk di pntu bilik sy,131 A. (haha smgt2!!!)-ketika ini lum bukak ag.

    ReplyDelete
  2. yup! we should support them because they have done something that not everyone can do... and i'm as DIIA student, very proud with both of you..

    (^_^)

    ReplyDelete
  3. congrats... =)
    do ur best, nissa...

    dont eva give up dalila....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete